niedziela, 11 listopada 2012

Zasoby lakierowe





Przy okazji wolnej niedzieli zrobiłam remanent w mojej magicznej szufladzie, której otwarcie zawsze poprawia humor :) Do tego mam jeszcze podobnie działający kartonik lakierowy :)

Na dzień dzisiejszy stan wynosi 142 lakiery z czego:

  • róże/fuksje - 20
  • zielenie/mięty - 18
  • fiolety - 17
  • niebieskie/granaty/morskie - 15
  • czerwienie/bordo - 14
  • szarości/nude - 10
  • pomarańcze/broskiwinie - 9
  • czernie (solo i 'z czymś') - 5
  • złote/srebrne/oliwki - 5
  • zółte - 4
  • brązy/miedzie - 2
  • inne/fleck - 8
  • bazy/topy (kolorowe i gładkie) - 15

Oczywiście z czasem lakierów będzie przybywało ;)

3 komentarze:

  1. Ja się prezentuje smętnie przy Tobie: jakieś 70 kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 70 kilka to też niemało :) Ja już jestem na etapie że nie mam wyrzutów sumienia kupując kolejny lakier bo przy takiej ilości jeden więcej czy mniej nie robi różnicy :D

      Usuń
  2. No niezłe są te twoje zasoby lakierowe. Mogę tylko pozazdrościć:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://kobiecekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń